Post by spirtigeschfidni on Mar 15, 2022 6:20:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kingdom: The Blood Pledge ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kingdom: The Blood Pledge IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi glitch kestävyys ▞▞▞
▞▞▞ Kingdom: The Blood Pledge 2022 version ▞▞▞
Menetät esineitä lumoaessasi. Et vain menetä lumoa tai mattoja, menetät myös itse esineen. Kadotin SR-lisävarusteen. 🙄🙄🙄 En melkein koskaan kommentoi pelejä. Mutta antaisin tälle pelille 0 tähteä, jos voisin. Ajanhukkaa. Saat kuin 1 loitsun lähes koko 20 tasosta, kunnes voit ostaa taidon 😒😒😒
Latasin juuri tämän pelin, mutta jumissa latauksessa.. Olen odottanut 20 minuuttia. Smh
Julkaisua odotellessa! Niin hypetetty aloittaa pelaaminen! Toivottavasti se ei ole liikaa P2W
Jos katsot syvemmälle, tämä on enimmäkseen kuin EOS Red. Lopeta tällaisten pelien tekeminen, se on niin pettymys, koska se on selkeästi käteistä vaativa P2W PVP wannabe MMO...
yksi parhaista roolipeleistä, joita olen pelannut mobiililaitteella
Aioin pelata, mutta luettuani kaikki nämä huonot arvostelut lopetin asennuksen. Odotan ja katson, jos asiat paranevat, en tuhlaa aikaa näin huonoihin arvosteluihin. Lisäksi vihaan automaattipelejä, joissa ei ole hauskaa ollenkaan
Anteeksi, annan sinulle yhden tähden toistaiseksi. Olen varastossa latausnäytössä, ja käytän realme 6 pro:ta, ja Internet-nopeus on 50 Mbps
Miksi en näe omaa ja muiden ihmisten hahmoja? Kaikki ovat näkymättömiä paitsi niiden nimet?? Auttakaa!
virhe, graafinen elementti puuttuu, idk yritä asentaa uudelleen, mutta silti sama
Kokeillut peliä. Kyselyn aloittelijana lvl 15:lle. Tappoi korkea lvl-soitin. Menetä varusteeni ja 5% exp. Vaikuttaa siltä, että he eivät halua uutta pelaajaa peliin.
Hieman tylsä. Peli on erittäin hidasta, mikä ei ole ihanteellinen erityisesti mobiilipeliin. Minulle tämä peli ei täytä vuoden 2021 mobiilipelien standardia, eikä se kyennyt kiinnittämään huomiotani pitkään.
Tämä peli on niin hämmästyttävä
tämä peli ei avaudu laitteelleni apua
Tämä peli näyttää hämmästyttävältä
Rakastuin todella nopeasti! Ei valittamista
t on erittäin koukuttava sovellus ja se on erittäin hauskaa ystävien kanssa
Toivoen, että tämä peli voisi tehdä hauskempaa ja hiottavaa ansaita materiaaleja käsityötä varten. Lisää ominaisuuksia tässä pelissä
Täytyy laittaa hp bar kenelle tahansa pomolle. Tuotteen pudotusprosentti on liian alhainen, tämä on lisättävä peliin, jotta se vastaa ainakin pelaajan odotuksia. Mutta kaiken kaikkiaan se on hyvä ja kunnollinen peli.
Lisävarusteet, vaihde meni rikki, ei ollut asetta. Kuinka tylsää vasta aloittaessaan. 0 tähteä sen takia
vuosien ajan yksi tärkeä asia MMO:lle on vahinko!! emme voi nähdä mitä vahinkoa teimme vuonna 2021 mmo!!Teillä on myös onnistumisia transmogissa mahtava kuva ja tuhoat sen kahdella typerällä transmogilla silmälaseilla plz laita ainakin mitä transmog-asua haluamme käyttää
se on todella hauskaa.
Kingdom: The Blood Pledge Vaidmenų žaid. gmch
Sisällön perusteella, jonka olen voinut tarkistaa tähän mennessä, vaikuttaa vähintäänkin lupaavalta, suuret toiveet tämän suhteen 👍
Antaa pelille toisen mahdollisuuden aamulla, mutta koska en pystynyt kirjautumaan sisään ennen klo 445 UTC, en pystynyt edes luomaan hahmoa, koska yksittäinen palvelin oli täynnä. Tämä on huono tapa näillä peleillä tehdä liian vähän palvelimia käynnistyäkseen, koska minulle henkilökohtaisesti, jos en pysty kirjautumaan kilpailevaan peliin ensimmäisten 24 tunnin aikana julkaisusta (tai kirjautumaan sisään luotettavasti alkuperäisen luomisen jälkeen normaaliin aikaan minä) niin en enää koskaan vaivaudu pelaamaan peliä.
Kingdom: The Blood Pledge Rollespill ljmw
kädet alas paras mobiili MMO
Nolla, lataus melkein 1 tunti vielä ei mitään ja potki pois pelistä... Pettynyt.
Olin sukulinjan fani ja olin iloinen kuullessani tästä pelistä, en yhtään pettynyt
Säädetään nopeutta nähtyään kuinka p2w tämä "peli" on. Ei arvosta sitä kutsumalla sitä peliksi nähtyään Auto-ominaisuuden.
Kiva peli.
Sky Combat: War Planes Online Action gbrs
Kingdom: The Blood Pledge Giochi di ruolo hic
Liike on niin hidasta, se tulee olemaan raskasta p2w kuten AoD joka tapauksessa, joten ei tarvitse yrittää kovasti
Pahinta, ajan tuhlaaminen... liian kauan latausnäytössä, pakottaa sinut sitten ulos odottaessasi. Poistettu.
Plss... Ei sukupuolilukkoa. Pidän todella naissoturista. Ja sillä on mukauttamisluonne.
Toivottavasti tämä ei ole pay2win-peli tai muuten yksi tähti
En välitä automaattisista ominaisuuksista, mutta tämä peli näyttää täysin automaattiselta roskalta. Tonnia pakotettua sisältöä, joka on rakennettu automaattisen sisällön ympärille, kuten 1000 väkijoukon tappaminen. Kamala ja vanhentunut grafiikka, lisää vähintään 120 fps -tuki, jos pelaat huonolla grafiikalla. Transmogit tuovat suuria potkuja, mutta suurin osa niistä näyttää roskilta. Pelistä puuttuu myös PALJON elämänlaatuparannuksia.
Käytän elämäni siihen
IHANA TÄTÄ PELIÄ!!!
Tylsää maksimissaan!!! Perushyökkäys suurimman osan ajasta ja siitä puuttuu paljon, kuten 33% perushyökkäyksestä, aktiiviset taidot eivät tee paljon vahinkoa ja et voi käyttää sitä liikaa, koska pelissä ei ole mp-juomia. Kyse on taidosta ja kulutettavista harrastajista. Peli on helvetin tylsää, ei vankityrmää, ei tornia tai jotain.
En ole päässyt kirjautumaan peliin koska peli on jumissa latausnäytössä, korjaa savu koska pelaajat odottavat
Tämä peli on hauska ja viihdyttävä upealla grafiikalla ja palvelimilla
Ikuisesti Ladataan ja ladataan ja ladataan...