Post by spirtigeschfidni on Mar 15, 2022 6:05:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hero Rush: Adventure RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hero Rush: Adventure RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Hero Rush: Adventure RPG 2022 version ▞▞▞
Hero Rush: Adventure RPG פעולה kys
ljuv
😀😀🥰🥰💯💯
Det är ganska kul. kraschar efter tillägg ibland.
Jag spelade det i ungefär 1 minut. Svarstiden är otroligt långsam. Det är ospelbart.
Spelet stängs av automatiskt
Hero Rush: Adventure RPG アクション vjp
roligt spel älskar grafiken
Det fortsatte att frysa utan anledning när slutar svara för en sekund du blir påkörd och avstängd i mitten andra boss fight hela appen
Färgglad, söt och rolig roguelike
Appen laddas inte. Om det var möjligt skulle jag ge detta noll stjärnor.
Fortfarande behöver mer söka vilket spel archer
Det var aldrig frysskott och skottskada. Endast gift och slag. Fast det är ett trevligt spel
Meh... inte så spännande som annonserats. Det lät mig inte ens välja vilken typ av hjälteklass jag ville använda eller börja med. Trodde att början var någon typ av tutorial, men det fortsatte bara. Annonser är inte påträngande eller uppenbara.
Jag avslutar alla stadier...snälla uppdatera ty
Kudos för inga påtvingade annonser! detta är i princip archero. Dess roliga, fantastiska tidsdödare och håller dig på tårna.
Hero Rush: Adventure RPG Aksyon bod
f>**:
Super bråttom
Roligt spel än så länge. Bara några få lvls i den
Vissa av etapperna är för små och packade med folkmassa, så att flytta runt för att undvika skott och de som springer efter dig är inte längre ett alternativ. Vampyrfan kan inte ens kompensera för mobbens skada
Hej jonathan
Konstant "ingen internetanslutning" popup-fönster Jag har en perfekt anslutning men inte längre med det här skräpspelet, avinstallerar
coolt spel
Logga alltid!
Jag gav den två stjärnor för att jag tror att den har potential. Du blåser igenom de första nivåerna och uppgraderar sedan till helvete all din utrustning eftersom du tror att du kommer att bli ännu mer av en badass bara för att få reda på att uppgraderingarna var helt värdelösa och om något gjorde dig svagare. Lol ja nej tack. Jag skulle gärna spendera pengar på ett sådant här spel, men inte om det kommer att bli så. Det är helt enkelt ingen logisk mening.
det här spelet är roligt men det blir svårare när du kommer långt i spelet så trä uppgradera din hjälte
bättre än bågskytt!
Spelet släpar öppnar inte bröstet när det öppnas tar det mer än 24 timmar och det står till och med 3 timmar
Spelet blir laggigt med tiden och saktar ner min telefon. Låt oss också titta på annonser för extra energi.
Än så länge är allt bra
Grumpy Bears Casual nvo
kul, kan inte vänta med att se hur spelet utvecklas
Jag avslutar alla steg, jag hoppas uppdatera tidigare för att förbättra spelet, och visa husdjuren och färdigheter, jag har tråkigt eftersom jag redan är klar med etapperna
Hero Rush: Adventure RPG Laga ens
Spelet är så dåligt att jag inte kunde ta mig igenom handledningen .. eftersom spelet är så hemskt. 90-talet ringde, och de vill ha ett bättre spel.
Rättegång....
Bra jobbat på spelet killar